Snel & makkelijk geregeld
InMijnBus biedt jou de mogelijkheid om te kiezen voor het folderpakket dat speciaal voor jouw buurt is samengesteld of een persoonlijk samengesteld folderpakket. Wil je geen folderpakket ontvangen? Geen probleem, deze keuze is er ook.
Vul hiernaast je postcode en huisnummer in en selecteer jouw keuze!
Ontdek de voordelen
.webp)
Waarom InMijnBus?
Met InMijnBus kies je eenvoudig of je wel, geen, of een gepersonaliseerd folderpakket wilt ontvangen. Ons doel: minder ongelezen folders in het oud papier. Daarom bezorgen we alleen nog folderpakketten die écht gewenst zijn.
Geef je voorkeur door of pas deze op elk moment aan. Zo houd jij zelf de regie over het folderpakket op jouw adres.
Duurzaamheid
Spotta streeft naar een duurzamere toekomst. Ons doel is minder ongelezen folders bij het oud papier. We bezorgen met InMijnBus alleen nog gewenste folderpakketten.
.webp)

Tijdelijk WEL of GEEN folders?
Geef gemakkelijk op InMijnBus aan welke weken je jouw folderpakket niet of juist wel wilt ontvangen. Bijvoorbeeld geen folders tijdens je vakantie of juist wel folders tijdens de feestdagen.
Waarom een folderpakket?
Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste aanbiedingen, geïnspireerd worden of ben je op zoek naar informatie en handige tips over producten en diensten? Dan is een folderpakket ideaal voor jou! Wekelijks ontvang je gratis een pakket met de folders die voor jouw buurt wordt samengesteld óf een persoonlijke keuze aan folders.


Ga je (binnenkort) verhuizen?
Onze bezorgers
Bezorgen wordt gedaan door middel van een looplijst en opgesteld op basis van de aangegeven voorkeuren op InMijnBus. Hierdoor zijn we in staat om op ieder adres een folderpakket naar keuze te bezorgen. Wijkt de bezorging van het folderpakket op jouw adres af van jouw voorkeur, geef het door aan via service & contact, dan wordt dit binnen 2 weken aangepast.

Veelgestelde vragen
Dat is op InMijnBus.nl te zien na invoer van je postcode en huisnummer.
InMijnBus heeft tussen september 2023 en juni 2024 alle huishoudens die in Nederland reclamefolders ontvangen geïnventariseerd en uitvoerig geïnformeerd over InMijnBus. Hierin hebben we laten weten dat zij het 'standaard folderpakket van Spotta' blijven ontvangen en dat hun voorkeur op JA is gezet op InMijnBus. De voorkeur NEE wordt alleen op InMijnBus opgenomen als een huishouden dat zelf heeft aangegeven.
InMijnBus is gemakkelijker dan het plakken van een sticker, je hebt daarom geen account nodig en je zet jouw brievenbus binnen 1 minuut op JA of NEE. Om misbruik te voorkomen hebben we diverse onzichtbare beveiligingen ingebouwd. Als een huisadres te vaak of te snel na een vorige wijziging wordt aangepast kan een verificatie via een 06-nummer worden gevraagd of moet er contact worden opgenomen met het support centrum. Deze extra drempels voegen we alleen toe bij mogelijk verdachte situaties. We voorkomen daarmee dat iemand een hele straat op JA of NEE kan zetten voor het 'standaard folderpakket van Spotta'.
Op InMijnBus onthouden we alleen jouw keuze: JA of NEE. Je hoeft geen reden aan te geven waarom je JA of NEE zegt. Onze bezorgers krijgen wekelijks een steeds wisselende lijst met alleen de JA adressen waar ze een folderpakket in de brievenbus moeten doen. Dat is de meest minimale informatie die nodig is om onze dienstverlening uit te voeren. Onze bezorgers weten dus niet, net als met brievenbusstickers, waarom een adres op JA of NEE is gezet en of dat voor altijd of tijdelijk is gedaan.
Consumenten gebruiken reclamefolders voor hun wekelijkse boodschappen. Een op de vijf huishoudens heeft de aanbiedingen zelfs nodig om rond te komen. De wekelijkse reclamefolders blijven dus onverminderd in een behoefte voorzien. Daarnaast hebben ondernemers de reclamefolder nodig om (nieuwe) klanten voor hun dienst, winkel of restaurant te interesseren.
Na de keuze op InMijnBus.nl voor een zelf samengesteld folderpakket kom je terecht op de website Folderkiezer.nl waar je de keuze kunt maken welke folders je wilt ontvangen. Onderdeel van dat proces is het aanmaken van een account met naast je adres ook je naam en een e-mailadres. We willen je kunnen informeren over wijzigingen in het keuzeaanbod. Dus op InMijnBus.nl registreren we alleen je adres en je voorkeur voor een zelf samengesteld folderpakket en op Folderkiezer.nl je account met je adres, naam, e-mailadres en gekozen folders. Heb je vragen hierover, neem dan contact op via privacy@spotta.nl.
Spotta is de nationale bezorger van meer dan 50% van het drukwerk dat in Nederland via de brievenbus wordt bezorgd. Spotta bezorgt huis-aan-huiskranten, het folderpakket samengesteld voor buurten, het zelf samengestelde folderpakket, losse brievenbusreclame en ze zorgen voor folderdisplays in winkelgebieden. Meer weten over Spotta? Ga naar spotta.nl.
Spotta voldoet aan alle verzoeken om voorkeurgegevens te laten verwijderen. Je kunt dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice, via de e-mail: support@inmijnbus.nl of telefonisch: 088-8424398. We staan je graag te woord van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Ja, dat kan via 088-8424398 op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
InMijnBus verwerkt alleen een adres en of jouw huishouden een folderpakket wil ontvangen. InMijnBus weet dus niet wie je bent.
De gebruikersvoorwaarden die gelden als je via InMijnBus jouw keuze doorgeeft voor het wel of niet ontvangen van het 'standaard folderpakket voor jouw buurt' kun je hier lezen.
Via InMijnBus geef je aan of jouw huishouden een gratis folderpakket wil ontvangen. Dat registreren we voor jouw adres. Daarmee maak je duidelijk het aanbod van InMijnBus te aanvaarden en is er sprake van een overeenkomst. Om uitvoering te kunnen geven aan deze overeenkomst - een folderpakket voor jouw buurt ontvangen – is het noodzakelijk om op een adres de door jouw aangegeven wens te registreren en te verwerken. Spotta heeft dus een rechtmatige grondslag om het adres en jouw wens te registreren in InMijnBus zoals is vereist door de AVG. Heb je vragen hierover, neem dan contact op via privacy@spotta.nl.
Bewoners van een adres blijven voor InMijnBus onbekend. Dat doen we om privacy redenen. We registreren op InMijnBus.nl alleen jouw adres en welk folderpakket jouw huishouden wil ontvangen. Dat is noodzakelijk om uitvoering te kunnen geven aan jouw wens om een folderpakket te ontvangen.
Ja, dat kan voor het standaard folderpakket voor jouw buurt.
Wij betreuren dat je het folderpakket voor jouw buurt niet hebt ontvangen. Klik hier om jouw melding door te geven.
Voor het wel of niet ontvangen van een folderpakket voor jouw buurt is een JA of NEE op InMijnBus.nl voldoende. Onze bezorgers bezorgen op basis van de voorkeuren op InMijnBus. De bekende brievenbussticker blijft nodig voor losse reclamefolders en huis-aan-huiskranten.
In dit pakket vind je folders, flyers en magazines van onder andere supermarkten, drogisterijen en bouwmarkten.